26 Mars 2010

Underbara 6 dagar kvar tills flytten

Vi har fortfarande lite problem med vad vi ska ha i 3;e rummet, men det blir nog skrivbord m. dator, byrå och något annat trams. Tänkte först ha min bäddsoffa som jag har  hemma hos föräldrarna, men vi kommer ju aldrig sitta där inne isåfall och vi får inte plats med både bäddsoffa och skrivbord. Så jag tror vi gör ett klokt val :))

Just nu
sitter jag och kolla på Håkans Bar, skoja inte om man längtar tillbaka. Gick ju på den gatan hur många gånger som helst när vi var i thailand. Saknar värmen och det otroligt goda frukosten.
Lovar att det var inte sista gången jag var där, lite dyrt men vafan.

Efter detta program så kommer Let´s dance - FINAL! Ska bli roligt att se för båda är så sjukligt duktiga. Men jag hoppas på Claudia Galli. Heja Heja




Efter det blir det Solsidan hoppas jag, älskar de programmet.
Precis så är människor egentligen, lustigt och roligt :D

Nu ska jag dra mig till kylskåpet för att ta hallonkaka, mums.
Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0