Tycker synd om mig själv.



Hade först härliga planer till midsommar, träffa vänner som jag inte sett på länge osv. Men det hela slutade på något konstigt sätt med att jag sitter ALL BY MYSELF i en lägenhet i Ystad. Jag vill så gärna vara på Öland med alla och ha roligt, men jobbet säger något annat "/

Jag längtar inte tills imorgon, inte ett jäkla dugg. Kan det inte bara komma ett mirakel från ovan och göra min dag superduper bra? Gah!

Sjukt läskigt, jag sitter i sängen nu och ska sova. Alltså alla ljus är släkta och det är bara datorn som är tänd. Tycker jag ser skuggor hela tiden när jag kollar ut från sovrummet. Blir knäpp i huvudet. Jag inbillar mig nog bara... Jag som tror på sånt skit, attans rabarber! På tal om rabarber, jag köpte det i affären nu efter jobbet för att ha något gott att tugga på. Det är fanemej otroligt gott och doppa i lite socker. Mums!

Ha en bra dag imorgon allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0