SÅ IRRITERAD!

För helvete nu får det vara nock. Vi bor på en byggarbetsplats, och tro mig det hör man varje morgon när man vaknar kl 07.00. Jag har skickat in till ystad bostäder nu och hoppas på att de drar av på hyran för detta tycker jag verkligen inte är okej. Tror ni att jag får det? :O Tänk på de människor som jobbar natt, de har ju ingen chans i världen att kunna somna. Synd jag inte har spelat in ett ljudklipp på hur det låter på morgonen, för då hade ni förstått...

Klockan är nu halv åtta på min lediga dag, låter kanske inte så jobbigt men har varit uppe ett tag! Jag vet faktiskt inte vad jag ska trösta mig med för här är ingen frukost i huset, jimmy har åkt till jobbet och jag har jobbiga byggarbetare precis utanför lägenheten.

Något mer som är roligt och har hänt?

- JA FAKTISKT! Min cykel har ramlat ett 1000-tal gånger när det varit storm och regn i veckorna. Jag kunde inte cykla till jobbet en dag för kedjan var av, så jag bad Jimmy hjälpa mig men då såg vi att hela hjulet där bak var helt krökt. Det går i vilket fall som helst inte att cykla på det. OCH JAG BEHÖVER EN CYKEL! Fan vad mycket det är som gå fel för tillfället. Saker går sönder, saker funkar inte, och människor är ledsna. Denna månad hurrar jag inte för alls faktiskt! Ge oss sol så vi kan vara lite glada i alla fall!

Have a good day! I think I'm going to kill myself..

Kommentarer
Postat av: wanna

Tuttan ska vi byta liv lite för 3 månader kanske... Du kanske kan stå ut här och jag kanske kan stå ut med lite väsen... Men du får skaffa öronproppar och ut med dig och köp frukost och sitt sen och njut.. kanske inte hemma då....hahhahahha

2010-06-08 @ 09:43:49
URL: http://wannawanna.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha, ska man behöva sova med öronproppar? Nej vet du vad. Jag gjorde faktiskt krabbelurer till frukost, blev riktigt gott! :D Byggarna blev tysta runt 9 tiden så då gick jag och la mig igen :D:D:D:D:D<3

2010-06-08 @ 14:00:20
URL: http://theresemittimaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0