Riktigt segt väder

.. som sagt, det blåser och inte en solstråle någonstans syns till. Livet är rättvist :) Så istället så tänkte jag kanske ladda hem en film och titta på. Det skadar inte. Och nu blev jag mega glad, kom precis på att jag har jordgubbar i kylen som bara väntar på att ätas upp. BRA start på dagen!

Får se om jag går en runda, men detta vädert tilltalar mig inte ett jäkla dugg. Snart börjar det säkert regna också, det skulle inte förvåna mig. Men för att prata om något annat - jag har skickat in ansökan till Kappahl nu. Så nu är det bara att vänta och se. De tog någon vecka innan de kollar igenom alla MILJONER sökande. Typ. Helt hundra på att de är skitmånga, speciellt folk som precis tagit studenten och inte vet riktigt vart de ska bli av?! Jag håller en tumme för mig själv i alla fall. För har jag inget jobb betyder det att det inte finns någon Therese på Pantzargatan i Ystad :( SÅ hoppas med mig :D

Själv tycker jag min blogg är galet tråkig utan bilder, men min kamera befinner sig inte hos mig just nu - utan hos mina föräldrar eftersom att jag på något sätt tappade den i bilen utan att ha öppnat väskan? Nåja. På Tisdag får jag tillbaka den förhoppningsvis och då blir det bilder på bloggen igen kan jag lova!

Ha en super dag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0