REA REA REA



Puh, gud så många röda prislappar jag har märkt med idag. Hela min värld är röd just för tillfället. Gjorde lite fynd idag, två fina utekrukor som ska vara på altanen och ett par fina ljuslyktor som jag ska pryda fönsterkarmarna med. Efter jobbet kom älskling och hämtade mig för att sen ta oss vidare till en blomsterhandel så vi kunde fylla våra nyinköpta krukor. Blev även en del till fönsterna. Så nu kan ni tro att här är riktigt hemtrevligt :D

Imorgon är jag ledig, får bli lite städning tror jag. Sen blir det restaurang på kvällen. Kanongott! Skulle egentligen städa lite idag, men nu är klockan mycket och jag är jättetrött.. Så det får bli en slappkväll i soffan med Chilli!

Måste skaffa bokställ till nationalencyklopedin som fortfarande ligger ner på bokhyllan, någon som vet ett bra ställe där detta finns? Åhléns har fan mycket men inte det - BAAAH! Ha en bra kväll allihopa! =)
SAKNAR MIN KAMERA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0