Lägger ner bloggandet ett tag.

Ingenting händer i mitt liv just nu som är värt att skriva om. Så jag tar en paus i bloggen för att sen komma tillbaka med nya krafter. Ärligt talat så skriver jag här bara för att jag vill att dagen ska gå lite fortare. Men nu tar jag ett break på minst 2 veckor. Nästa vecka har jag ju semester och då ska jag inte sitta på rumpan vid datorn och tv;n hela dagarna. Nej! Mest ifall om någon undrar - men vem gör det? Ingen läser ju min blogg!..

Ha ett fortsatt bra liv, kram Therese!
..and remember I'll be back!
Peace out


Kommentarer
Postat av: Johanna berggren

jaaaaaaaaaaaag läser! :D

2010-06-30 @ 19:45:44
Postat av: Anonym

Jag och Kenneth oxå!!

2010-07-04 @ 18:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0