Fyfan säger jag bara!

Har så satans jävla ont i huvudet så ska snart gå och lägga mig fastän att klockan bara är lite över nio, ta en tablett och hoppas på att det går över. Imorgon börjar jag inte jobba förrän sena 16.00. Jag hoppas på 30 grader varmt och stålande solsken så jag och Chilli kan vara ute på förmiddagen och sola oss!

Tanken var att vi skulle grilla hemmagjorda mozzarellaburgare idag, men det hela slutade med att jag var i affären och köpte grillad kycklig och potatissallad. VÄLDENS ÄCKLIGASTE POTATISSALLAD DESSUTOM! - med äpple och syltlök. Ja visst låter det gott? Tyckte jag också men ack så fel jag hade..

Efter det blev det lite stekning av jordgubbar, äpple och ananas. Lite flytande honung över det och till sist kokos. Mums fillibabba.. Otroligt gott! Skulle egentligen grilla dessa spätten men kändes lite onödigt att sätta igång grillen endast för det. Nej!

Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0