9 juni 2010

Hahahaha, jag skrattar faktiskt lite åt mig själv nu när jag läser vad jag skrev till Ystad bostäder den morgonen då jag vaknade så tidigt av väldigt högt ljud på maskiner och skit! Men var så så så irriterad, ni kan inte ana!

Blev superglad idag när pappa ringde och sa att han kunde hämta mig på fredag innan studenten så jag kommer till Sjöbo - hade fått ta bussen annars så fruktansvärt SKÖNT! Massa paket och mög ska man ju bära på. Hoppas det blir en fin dag faktiskt, lite synd om alla studenter om det ska regna och ha sig. Tro mig I've been there! Inte roligt alls. Men som det ser ut nu så ska det inte vara strålande solsken dirket.

Men vi får hoppas på det bästa. Ska stå och heja på Emelie & Malin när de går ut på trappan, på fredag. Jag kan inte fatta att det har gått ett helt år sen jag tog studenten. Känns som jag tog det igår, eller att det är jag som ska ta den detta året. Helt galet, vart har jag hållt hus? Vad har jag gjort?

Jag fick hälsa på den nya chefen idag också på jobbet, hon hoppar in i Augusti någongång. Ska bli spännande, det är inte ens säkert att hon vill att jag ska vara kvar. Men hon verkade väldigt glad och trevlig så vi ska säkert kunna lösa någonting. Vem vill inte att jag ska jobba där liksom? ;) muhaha. Lite ökad självkänsla fick jag där helt plötsligt.

Fick värsta chocken idag på jobbet, Sabina kommer fram, drar ner byxorna och förför mig.. - Ska vi berätta sanningen istället therese? Hon drog faktiskt ner byxorna och visade de STÖRSTA blåmärke jag någonsin skådat. Minst 15 cm i diameter, på låret. Såg riktigt otäckt ut.. Stackars barn! :-( Och nu haltar hon som en överkörd anka i minusgrader på nordpolen :D hahaha, sweet!

Jag har lagt in lite saker på tradera idag, ingen aning om något kommer sälja men det återstår ju att se. Ni får gärna kolla in sakerna - theeeres var namnet i vanlig ordning! Ävet spelet kama sutra ligger ute, sugen? ;) Tänkte väl!



!!!!HAHAHAHAHAHA!!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Håll en tumme för mig att vädret blir LITE bättre än förra året tack :D

2010-06-10 @ 01:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0