3 dagar..

Har inte träffat min älskling på 3 dagar. Har känt mig ganska så ensam fastän att jag haft människor här hela tiden. Idag kommer han hem, men det känns inte som att vi kommer träffas så mycket för det. Han har en släktsak att gå på! Jag tror däremot att jag stannar hemma för jag har lite ont i magen och är frutkansvärt trött!

Har precis varit nere på stranden med min bror, det var väl okej. Men vattnet var alldeles för kallt för att ens doppa tårna i. Vi fick i oss en liter jordgubbar i alla fall :D Duschen kallar så jag kan få av mig all sand som sitter gömd lite här och där, haha. Det är det värsta med att vara på stranden faktiskt!

v. 27 så har jag semester. Då har jimmy lovat mig att vi ska göra precis det jag vill eftersom att han ändå har 2 eller 3 veckor till sen efter det. Och då har jag bestämt att vi ska... - ja, bilden talar för sig själv ;)


Ha en bra dag / Therese



Kommentarer
Postat av: Sandra

Önskar dig och Jimmy en skön semester!

2010-06-28 @ 19:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0