2 juni 2010

Längtar tills imorgon, jag är ledig och det visar stålande sol på väderprognosen. Har haft en sån jäkla otur de få dagar det varit fint väder för då har jag stått inne och jobbat hela dagarna. Men inte imorgon inte. Vet inte vad jag ska göra dock, kanske tar jag med mig en handduk, lite fika och sätter mig här nere på stranden och inviger den. Inne ska jag inte vistas mycket i alla fall, man får ta alla chanser man får att få lite färg på den bleka kroppen. Jag undrade just vart jag gjort av min kokosolja.. ??

Idag kolappsade våran arbetskollega och fick gå (ja gå, sjukhuset ligger inte merän några meter ifrån Åhléns nämligen) till sjukhuset, jag var inte med när det hände men stackarn. Hoppas hon blir bra.

Haha, gud vad roligt det måste vara att få barn sitter jag och tänker på nu för ungar gör så konstiga saker utan att tänka och säger vad som helst. Chilli som är en katt får nämligen mig att skratta några gånger om dagen. Just nu står hon och hoppar 2 meter upp i luften vid fönstert för det kryper en nattfjäril eller något. Stirrig!

Om man skulle gå och lägga sig kanske? Det är bud på det, har för en stund sen kollat klart på en skitbra film som jag sett ett par gånger "Drömkåken" så det får faktiskt avsluta min dag. Godnatt medmänniskor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0