1 juni 2010

Jaha, då var vi i sommarmånaden igen. Låt ett mirakel hända! Jag har precis pallrat mig upp ur sängen för Chilli slickade mig i hela huvudet, lekte med mina smycken och var allmänt dryg. Tur det kanske, annars hade jag sovit ännu längre ;)

Mina böcker är utlästa nu, och det suger. Hade verkligen velat ligga och läsa nu när det är så pisskallt och regnit väder. Köpa bok får jag göra först när jag får lön. Ska både på personalfest på Lördag sen är det fan student, och detta innan löning. JAPP! Vi får se hur det går..

Har någon ett trevligt förslag som man kan spendera kvällen på så bara bring it on. Nu är det tv som gäller :)
Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0