Vart tog solen vägen?

Jag hade planerat att jag skulle lägga mig lite på stranden idag - men acknej, moln överallt. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på för roligt istället; mah vi får se. På lördag blir det grillmys hos mig - och de bästa kommer :D ska bli så kul, så synd du inte kunde komma Louise<3 !!

Igår blev det beachvollyboll med lite vänner - sen blev det badning i havet på kvällen - satt dock och titta på bara, var en aning kallt i vattnet. Nu ska jag sätta på mig joggingkläder och ut och springa en runda, har träningsvärk idag men har jag lovat mig själv så har jag och det är lika bra att få det överstökat med en gång känner jag! ;)

Ha en trevlig dag / Therese


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tycker också att det är tråkigt, jätte jätte tråkigt!!! <3

2010-07-06 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0