TISDAG

Än sålänge har jag roat mig med att köra till affären och storhandlat. Sen blev det iväg till djuraffären för att handla kattmat och kattsand. Gud så dyrt det är att ha en liten kisse. Men jag älskar henne så, så det gör ingenting! :) hihi.
'
My darling jobbar till sena kvällen så tänkte ha maten klar tills han kommer hem. Ska prova på någon currypaj m. kyckling idag hade jag tänkt. Egentligen gillar jag inte curry, men det lät så gott med banan & jordnötter. Så vi testar. Om den blir lyckad lägger jag ut receptet till er.

Nu är klockan snart 15.00 och jag har gjort vad jag ska idag - finns inget skoj på tv - det är stålande solsken ute, nästan för varmt. Och nu har jag ingenting att göra. Ska man kanske ta en powerwalk? Isåfall i skogen där det är lite skugga.. Ja' så får det nog bli för här kan jag ju inte sitta och dega när det är 100 grader ute.

JAG BEHÖVER ETT JOBB!
....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0