Stranden

Kom för en stund sen hem från stranden - var riktigt varmt :O & vattnet riktigt kallt - hur går det ihop? Jobbigt läge. Ikväll blir det party här hos oss, men först ska vi till Jimmy's föräldrar och äta gott! Har inte ätit på hela dagen så nu är jag fruktansvärt hungrig kan jag lova..

Kände mig riktigt duktig idag när jag tog på mig träningskläderna direkt efter vi kommit hem och sprang en runda. 3 dagar i rad hörni, en hel vecka ska jag nog klara! ;] Jag har fått sjuka märken efter solbrillorna, två feta sträck på var sida - jag glömmer alltid att ta av dessa när jag solar. INTE OKEJ!

Nu kurrar min mage så nu ska jag ta och göra mig iordning och sen iväg och äta :) Ha det / Tessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0