Slut för dagen

- Det har varit en riktigt skön dag idag, lagom molnigt och varmt. Det var i vilket fall som en perfekt kväll för teater i friska luften och lite picknik. Kanonskönt! Nu sitter jag i sängen, känner mig ganska så sömnig, klockan är i och för sig halv tolv.. I helgen blir det jobb hela tiden - imorgon börjar jag klockan 12.00; är antagligen rastavlösare för jag jobbar bara tre timmar.

Såg i metro:n att det ska vara SUPERVÄDER hela helgen, mellan 25-30 grader här i Skåne, det tackar vi för. Så efter jobbet imorgon kanske man lägger sig på stranden en stund och steker och kanske tar sig årets första dopp? Har varit för kallt de andra dagarna, men vattnet har kanske hunnit värma upp sig lite nu när solen stått på i några dagar. Vi får se! :)

Folk har blivit så tråkiga - ehhh, JA! Då var det sagt. . .

OM.... man skulle gå på toa kanske? JAPP! Godnatt gott folk ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0