Redan tillbaka?

Haha, jag har tråkigt och vill skriva av mig lite. Ikväll ska vi iväg till någon teater utanför Ystad. Vi var på samma föreställning med en annan pjäs förra året, och det var skitkul. Så jag hoppas att denna gången blir lika trevlig :) Gjorde väldens godaste fisklåda igår m. lax.

Vad innehöll denna? :

Lax, Purjolök, Paprika, Rökt skinka, Vispgrädde, Senap, Ost - lägg allt i en form och sen wooola in i ugnen på 200 grader i 20 minuter sen är det klart. Kanongott! Serveras med Nypotatis en härlig sallad och lite lime! :)


Ska snart fixa till mig och iväg till jobbet, bara 4 timmars dag. Men det kan också vara skönt nu när det är så varmt och skönt ute. Har inte fått färg någonstans på kroppen än - men får väl sätta mig där ute i eftermiddag om det inte blåser för mycket. Det är så jobbigt när man bor så nära havet att det blåser ganska mycket om dagarna.

Folk har blivit så konstiga. Ibland är det faktiskt värt att vara glad och vänlig. Man kommer lite längre i livet då :) Ha det i tankarna.
Tänke ha lite grillkväll nästa vecka men ingen kan tydligen (eller vill?..) så det blir bara en liten skara antagligen. Men vad gör det? Det är människor som jag äääälskar så det gör ingenting :D Nästa vecka har jag semester och det ska bli riktigt skönt faktiskt. Funderar på att åka till liseberg istället för Gekås - känns som att det kommer trilla iväg mer pengar om jag åker upp dit med Jimmy faktiskt, haha! Drygt att köra till göteborg bara. Vi får se inte alls säkert. Ska in och kolla priser och så nu, kanske någon som känner för att följa med? =)



"Nu är det ÄÄÄNTLIGEN SOMMAR, sommar på liseberg"
Vem sjunger det i tv-rutan hela dagarna igenom?
I alla fall i reklamen, haha!

Ha en bra dag babes' Therese

Kommentarer
Postat av: Johanna Berggren

vi ska till liseberg imorgon! :D wiii

2010-07-02 @ 09:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0