Ont i magen

Vilken kväll det blev igår!! Det började med att jag inte ville festa (festen var hos oss) , jag skulle inte dricka (jag drack som fan) jag ville lägga mig tidigt (gick och la mig vid 04.00) Det var otroligt jobbigt att gå till jobbet imorse kan jag berätta, magen vände sig ut och in några gånger och sen fick jag "urinvägsinfektion" kändes som det i alla fall, så det slutade med att jag fick sluta en timme tidigare än väntat och det tackar jag för!!
Nu har semestern äntligen börjat, ska bli en riktigt skön vecka. Den är så efterlängtad.
Jimmy & Tobbe har varit så duktiga och gjort kladdkaka som står i ugnen nu och den doftar ljuvligt kan jag lova - lite vaniljglass på det och en skön film. Wiwawiwa, I LIKE!
Ha en bra dag, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0