Måndag - första dagen på semestern!

Älskar när man vaknar på morgonen och ser att det är strålande sol ute så man kan äta frukost på altanen - bara det gör så att dagen blir extra bra! Efter en god frukost så gick jag och Jimmy ner till stranden och solade i en timme ungefär sen när vi kom hem så blev det på med löparskorna direkt. Joggade en runda runt ystad vid hamnen och där, det var fruktansvärt varmt men riktigt skönt efteråt.

Ska försöka lova mig själv att springa en sån runda varje dag nu på semestern (tur den bara är i 1 vecka då - hatar att springa nämligen) haha! Vad kan man äta idag? Är lite sugen på lasagne kanske - eller kebab. hrm!

Nej, har massa sand överallt så ska hoppa in i duschen direkt!
Många soliga kramar


Kommentarer
Postat av: Anders Jinderbrink

Får jag följa med på nån joggingtur? Hehe =)

Jag springer varje vecka! :D

2011-10-16 @ 09:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0