Maaud


Mums fillibabba!
Till kvällsmat blev det tacopaj med sallad. Superduper gott.

- i pajskalet lägger du brynd köttfärssås m.lök - salsadipp - tacokrydda - majs & minifraiche.
LÄTT SOM EN PLÄTT!

Imorgon blir det en lång dag på jobbet 13-20.10 - egentligen är det kanske inte länge? MEN jag brukar bara jobba 4 timmars dagar nu för tiden tycker jag, så detta kommer kännas som en evighet. Efter jobbet så ska jag raka vägen hem till Anna för att pimpla lite vin med damor och snacka massa skit. Fira Anna-panna lite också dagen före den stora dagen :) wiiii - we love you, yes we do!

Nu ska jag snart lägga mig i sängen, lösa lite kryss och sen sova.
Hoppas på härligt väder imorgon så man kan vara udeee och prata med fåglarna va.
Hajpooo´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0