I'm back

Jadå, då var man tillbaka i lägenheten hos söta Chilli. Är glad att jag följe med till festen faktiskt, lagom mysigt och snackigt - och det behövde jag kan jag lova. Men det får stanna med det. Jag är inte den som går ut och festar på Öja/Bar a bar, you name it. Vet inte varför, det var min favorit syssla förr, men nu har jag ingen ork och bara längtar till sängen när alla andra är pepp på att gå ut och roa sig de sista på dansgolvet.

Jag tror min kropp och mitt huvud känner att jag gjorde rätt imorgon när jag vaknar med en "äntligen en ny dag känsla" istället för en "fan, hur länge var jag ute igår? var har jag gått med dessa fötterna? och fan vad min andedräkt luktar äckel..-känsla"

Jag har tänkt på det. Världen går ju faktiskt inte under för att någonting går lite snett i livet - kanske är det bara nyttigt? MEN just nu känns det förjävligt och jag bara längtar och hoppas att ett roligt samtal ska komma till min mobil inom snarast. Håll en vänlig tumme för mig är ni snälla :)

Någon som vet hur länge man ska varit betalande till A-kassa innan man kan få ut någonting? Because I have noooo idé! Alla säger så olika! Skepp och hoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0