Ikväll?

Nä fyfan säger jag bara. Denna dagen har sugit musten ut mig totalt. Jag orkar inte ens tänka att jag inte kommer ha något jobb kvar om en månad. Och att gå till jobbet och ha hand om en avdelning som jag ska snart ska lämna är inte så lockande någonstans. Har stått och märkt rea hela dagen. Snart börjar ju utförsäljningen på riktigt så har haft en del att göra. Jag har känt mig så konstigt tom och känslolös hela dagen. Har inte orkat snacka med någon som är min stora favoritsyssla utan har bara hängt runder med tomma ögon och kollat på klockan..

Ikväll? Blir kanske fest med Jimmy om man får komma. Annars tänkte jag höra med söta Louise om hon vill gå en lååång låååång bamserunda med mig så jag får någon att prata med - hon är en toppenlyssnare! :) And I need to talk I think. Men hon lär vara trött efter en lång arbetsdag i och för sig.

Man skulle fan haft en hund - det hade jag verkligen tyckt om. För då kommer man verkligen ut och det är något man måste göra varje dag. Inte fan gör man det nu "jomen, jag tror jag går en sväng själv" fyfan vad tråkigt. Måste ha någon att snacka med samtidigt annars får man ont i fötterna och vill hem direkt! Har jag inte rätt?

Kanske är någon som vem en billig lägenhet? Nu på bumsen. Hade varit kanon*'


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kommer att ordna sig till det bästa, ta inte ut det värsta scenariot i förskott. Ring till Kapp-Ahl och hör hur det går med din ansökan. Du är hur duktig som helst!

Lycka till!

Sandra & Kenneth

2010-07-28 @ 23:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0