Hey

Imorgon är jag ledig och jag ska tillbringa hela min lediga dag till att gå på Kiviks marknad med Jimmy och möjligtvis hans vän och flickvän. Handlade mycket på Sjöbo marknad men kände att jag behöver ett par sandaler och en fimpkruka - heter det så? Alla fimpar landar i grillen varje gång någon rökar, inte så frächt tills man ska grilla. Nej tack - så en sådan ska jag införskaffa mig. Helst en söt med katter på :D:D


Det är rockband här för fulla muggar,.. och jag får inte vara med :( Ska tjata lite på jimmy så jag kan få spela några låtar sen ska jag nog sova - är ganska så trött... NEJ, jag är mega trött. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kela

Rockband är awesomeroligt :)



Du skulle inte kunna tänka dig att rösta på min bild ”en regnig dag”? Det tar bara några sekunder och hade betytt massa! :)



http://dinasikt.blogg.se/dittfoto/category/rosta-har.html



Tack på förhand!

2010-07-19 @ 20:05:09
URL: http://xkela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0