ångest, panik, ångest, panik!

Har inget jobb efter den sista augusti antagligen. Hur ska jag stå ut? Jag orkar inte ha motgångar nu. Det får väl snart bli bye bye med lägenheten då. Roligt.. :(    - jag hoppas så in i norden att jag får jobb på Kappahl. De har fortfarande inte hört av sig. Men det kanske betyder tur eftersom att andra har fått mail "tyvärr". Eller så har de slarvat bort min mail på något konstigt sätt så jag bara sitter här och hoppas i onödan!

Har 1000 miljoner tankar i huvudet just nu. Ska jag behöva flytta hem igen? Hur ska jag kunna betala mina räkningar utan pengar? Ska jag sälja min bil? - känns som ett bra tillfälle. Men om jag ska bo i Sjöbo igen så kanske jag behöver den? Var ska min älsklings kisse bo? Var ska vi ha alla våra saker? Asså, jag tror jag säger godnatt för idag. Dette blev för mycket på en gång.

OCH det är roligt att man ska behöva fråga hur det blir efter ett vikariat. Tydligen hade förra cheften "glömt" att prata med mig om hur det blev efter det, eftersom att min kära kollega trodde att jag redan visste hur det låg till. MEN ACK NEJ! fuck. Hela världen rasar samman känns det som.

.--



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0