Silver

Har sagt i många år att när jag flyttat hemifrån så ska jag klä min gran i endast silver.
Och det har jag banemej gjort iår, och den blev superfin.
Ser så hemtrevligt ut och sen gör det ingenting att det ligger lite paket under granen!





Chilli har hittat en ny sovplats - hon gillar granen, kulorna och paket m. band på!
Förra året åt hon så mycket trams i granen så hon fick ut glitter från båda hållen. Inte okej!
Iår hänger allting lite högre upp för hennes eget bästa! :D

Om 4 dagar är det julafton och det blir jag och mormor som står för hela julbuffén.
Det ska bli lagom gott, längtar efter JANSSONS!
Ska ta hem en sillbit till min söta katt som kommer vänta hela den dagen på mig..
Ni kan inte förstå vad mycket hon älskar mig.

:D GOD JUL


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är jättefarligt för katter att äta julgransglitter och julklappsband.

2010-12-20 @ 14:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0