2010


Eftersom att året snart är slut så tänkte jag dra en sammanfattningen om vad som hänt under årets gång.
Gick igenom mina album sen detta året; ganska kul att kolla igenom, massor man glömt.

Vi började året med att åka till dösköna Thailand i 2 veckor - längtar fortfarande efter att dra tillbaka.
Vi tre, Jag, Jimmy och Chilli bodde hos familjen Hansen i drygt 3 månader innan förflyttningen.
Jag & Jimmy blev sambos och flyttade in tillsammans i en 3;a i Ystad, tankbåten.
Jag bestämde mig för att starta en blogg om mat & bak bl.a och massa gottigheter har försvunnit ner i magen.
Chilli fick en inflyttningspresent av Agneta som är sååå uppskattad från hennes sida. Hennes hem!
Jag sa förväl vill mina kära vänner på Åhléns och blev anställd på KappAhl och fick vara med om en nyöppning.
Jag sålde min röda fara.
Fick jag min önskan uppfylld om att Chilli skulle få en lekkamrat.
Och slutligen så blev jag 20 år fyllda detta året och firade det med en härlig fest - och nu kan jag äntligen gå till systemet själv, Yeeej! :D haha


Hur har ert år sett ut?
/ Therese




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0