Sjuker

Jag känner mig verkligen mer död än levande. Jag har knappt kunnat sova någonting och har jag det så har jag tänkt/drömt väldigt skumt. Har varit sjuk sen i Söndagskväll, inatt blev febern 10 gånger värre :( Måste ta och ringa ett samtal till Lena och jobbet, ångest att inte få in de sista behövande pengarna denna månaden. Men vad ska man göra?

Tror jag har åkt på någon influensa, jag är duktig på att få de när jag väl är sjuk - vilket är aldrig. Nackspärr, uppsvälda halsmandlar, hosta, förkyld, ont i huvudet, feber you name it! Det är inte ett dugg skönt i varje fall.

Tycker inte om att vara hemma om dagarna och inte ha något att göra "/ THIS SUCKS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0