Ögoninflamation

Jomen det är just snyggt, här vaknar man med knallröda ögon med massa äckligt skit i. Har så ont runt det ena också. Vad är det för första intryck jag kommer ge? "Hon har ju knarkat..?" - kommer de tänka ;O

Fattar inte varför jag är uppe nu vid sju när jag har ställt klockan på 09.00. Borde sova för idag blir det en lång dag, för direkt efter intervjun så ska jag ta tåget till Ystad och sen direkt bussen till Sjöbo för att jobba i Video Butiken. Sen får jag vänta i 2 hela timmar på busstationen innan min buss går hem ikväll till Ystad igen. Livet är härligt! :)

Nej, om man skulle försöka lägga sig ner med snor i näsan igen - Ha en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0