Lunch med Malin.

Igår blev det en lugn och skön Söndag och Malin tittade förbi här hos mig, sen åkte vi ner till stan och åt god pizza och snackade massa skit. Så mycket man inte vet någonting om nu för tiden. Bra med en update :D Sen gick vi in på Åhléns som för övrigt är den enda butiken i Ystad som har öppet på Söndagar *suck*.. Men vi hittade lite småkrams där. Fick hem 3 nagellack i min påse - ett vitt, päronglass-grön och en mörkare grön. Skit fräcka färger. Vitt är faktiskt jävligt snyggt på naglarna måste jag säga.


Vitt är de nya svarta


Om en timme bär det av till jobb - alltid lika skönt att gå till jobbet (har inte lämnat in min cykel på lagning än, så jävla jobbigt) Får ringa in nu någon dag och se...

Ha en bra dag allihopa/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0