KappAhl

Jag vaknar svettig av att telefonen vibbrerar nu på lunchen. Är fortfarande sjuk, så fick ta ledigt från jobbet. I luren är det framtida KappAhl:s vd i Ystad som ringer från ett stockholmsnr - trodde först det var någon försäljare. Men det hela slutade med att jag var varmt välkommen att arbeta med henne och de andra :) Är så glad!

Jag fick reda på att det var runt 180 personer som sökt tjänsten i Ystad - och 20 blev kallade till intervju. Gud vad livet är härligt - jag tackar mig själv många gånger för att jag var så duktig i skolan :D haha

JAG HAR FÅTT JOBBET OCH JAG ÄLSKAR DET :D


Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis! Vissa har det bra. :)

2010-08-13 @ 14:58:41
Postat av: Sandra & Kenneth

Stort GRATTIS till det nya jobbet!!

Lycka till!

2010-08-15 @ 19:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0