Jobbar

Just nu står jag och jobbar och har inte mycket vettigt för mig. Snart kommer nog Christian och ska hämta mat till mig så jag får i mig lite kvällsmat, funderar på god inbakadpotatis eller kebabpizza som jag inte ätit på evigheters evighet. Empoli har absolut världens bästa kebabpizza special. Mums på det säger jag bara!

Snart är det bara 2 timmar kvar tills stängning, och då blir det bilkörning hem till Jimmy för lite mys och prat. GUD VAD JAG ÄR HUNGRIG! Eller så är det bara så att jag vill ha något att göra? :P haha - hmm. Har i alla fall hunnit läsa många kapitel ur boken "babbeldrottningen i New York" andra delen i den serien. Skitbra :)



Jag hoppas verkligen... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0