Höstskor


Ett impulsköp idag på Åhléns - skitsnygga höstskor i skin. Riktigt härliga att gå i!
399:- gick skorna på, men efter mina rabatter så blev det endast lite över 200:-, jamen jag klagar inte :)
Asså jag fattar inte att tjocka klackar är på marknaden igen, de är så fruktansvärt fult. Verkligen! Tycker inte alls om det. Speciellt de i gummi - på boots och så kan jag tycka det är fint men på kängor så ser det så jäkla klumpigt ut. Så ett par kilklackar i höst tror jag funkar bra för mig :)

Har varit så rastlös i några dagar nu så idag när jag fick ett pass på media-avdelningen så passade jag på att kolla runder bland pocketböckerna och hittade 4 godingar som jag ska läsa lite nu när det börjar bli kallt och ruggigt ute.



Igår var jag & Jimmy hos mina föräldrar för att fira pappa som fyllde år. Blev bjuden på god lax och banan m. choklad till efterrätt. Det satt inte helt fel, kändes som jag skulle kunna rulla fortare än bussen hem sen.
Jag blev glatt överraskad när jag kom dit, fick en fin bukett blommor som "grattis till nya jobbet" jättefina. Så nu står de och pryder sovrumsfönstret.


Kommentarer
Postat av: Johanna Berggren

jag testade de skorna idag, dock fanns dem inte i min storlek just där. Men sjukt snygga!

2010-08-23 @ 15:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0