Härliga Måndag

En arbetsdag är avklarad och jag bara längtade tills jag skulle sluta så man kunde komma bort från all stress och bli hämtad av min fina pojkvän,<3 Vi åkte raka vägen till hemmakväll och hyrde två filmer - och nu har vi precis kollat klart på Love happens. Jag somnade i och för sig i Jimmy's famn efter halva filmen - men det gjorde absolut ingenting.

Imorgon blir det en härlig dag på stan tillsammans med hjärtat. Vi ska kolla i lite butiker och sen sätta oss och ta en fika någonstans - just us. Ska bli riktigt skönt att bara vara för en gångs skull. Det har varit lite dåligt med det på senaste.

Nu är klockan halv lite över halv tio, jag funderar på om man skulle gå ut och gå en runda - det är så svalt och skönt ute nu, innan var det kalasvarmt och på vägen till jobbet så rann svetten längs ryggraden, mysigt!


Att människan inte bara kan förstå att hon gör fel?
Det tillhör inte dig! Det är inte din rättighet att göra så.
Please, don't fight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0