Efterlängtad helg

Förra veckan låg jag i sängen och mådde kisskasst - denna veckan har jag jobbat för fullt. Borde man inte bli pigg av att ha varit ledig en hel vecka och sen back to work med nya krafter? Denna helgen som består av "ledighet" är så efterlängtad. Det första jag ska göra imorgon när jag vaknar är att åka till ett gott konditori och införskaffa mig frukostbullar så både jag och jimmy kan bli ordentligt mätta! (Lät lite som om vi aldrig äter, och lever på bröd och vatten - men så är inte fallet, haha)

Medans Jimmy roar sig vid datorn om dagarna så ligger jag i sängen och läser. Blir riktigt bokberoende vissa perioder och nu har jag läst ut den, sjukt sorgligt.. men den var riktigt bra. Nu nu är det bara att gå på nästa bok, redan ikväll kanske innan jag går och lägger mig ;) Ja, så får det bli.

Nu ska jag ut i köket och ta mig något gott att dricka, mysa med jimmy sen gå och lägga mig.

Ha det fint, Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0