Godnatt

Idag har det varit en lagom bra dag. Har varit mest slappt, har hunnit med både att baka och mysa med en film tillsammans med älskling och två vänner. Rullen vi såg heter "old dogs" som faktiskt var riktigt bra. Fick oss ett gott skratt lite här och där. Och visst är det väl härligt? ;)

Här har man bott i lägenheten snart en månad och så ställer jag mig i köket och ska mixa tomatsoppa. Vad händer?
Jo, allting sprutar åt flera håll och kanter, jag bränner armen av mig så fick gå med en kall våt handduk inlindad större delen av kvällen. Sen kom det fullt med tomatsoppa på kaklet, i skårorna. Tror ni att det var lätt att få bort? Nej så fan heller. Sög in sig som en svamp. Har stått och skrubbat med både Mr muscle och Yes. Det har väl hjälp lite men det är absolut inte lika vitt som det var från början. Så jäkla irriterande.

Nåja, soppan blev mega mega mega mega god så något gott blev det utav hela situationen i alla fall.
Nu ska jag lägga mig med en skön bok "Elsas mode" och sen somna in och vakna sent sent imorgon :)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0