Brödbak

Just nu ligger mina ljuvliga Italienska bröd i ugnen. Har aldrig gjort denna sorten innan men tro mig dessa känns bra, haha! Får se om det blir ett härligt resultat. Vilket jag tror det blir. Tänkte att vi skulle mumsa på det idag tillsammans med tomatsoppan som jag tänkte göra till kvällsmat. Och denna mina damer och herrar är så ljuvligt god. Ska absolut skriva ner receptet till er så ni kan göra det själva. MUMSFILLIBABBA!

Mina bröd som ligger i ugnen.



ITALIENSKA BRÖD, 3 ST



Detta receptet är busenkelt. Tar inte merän 5-10 min att göra.
Blanda ihop degen. Knåda sen ut 3 limpor och gör 3 skåror i varje med en vass kniv. Låt sen bröden jäsa till dubbel storlek sen är det bara schoooff in i ugnen på 225 grader i 20-25 min sen är det bara att njuta!
I HOPE YOU LIKE IT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad goda se ser ut att vara!! De måste jag pröva :)

2010-04-29 @ 18:12:11
URL: http://onejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0