9 april 2010

Haha, herregud! Idag hade vi världens äckligaste och roligaste samtalsämne på lunchen, jag, anna och carolina.
Vi satt nämligen och pratade barnfödsel, och Anna berättade lagom malligt om hur hennes gått till. Och eftersom att jag tror att hon inte tänkt skaffa någon mer knatting (inte helt säker, men lagom - hehe) så passade hon på att skrämma skiten ur oss, speciellt mig kanske. Tror jag väntar ett bra tag till.

 

Hon passade på att nämna att barnet kan få väldigt svårt att andas och sitta ikläm och då är det panik panik panik och då måste sköterskorna KLIPPA upp en mellan nr 1 och 2 UTAN BEDÖVNING, hör ni hur det låter?
Många bajsar på sig, lagom gott tills ungen ska komma. Och man kan få en härlig spruta i ryggraden som kommer kännas om man rör sig för mycket och man kan bli bedövad upp över bröstet (om man gör kejsarsnitt) så man har väldigt svårt för att andas. Jisses!

 

Anna: Jag såg min livmoderkaka den sista gången.
Therese: Fan vad äckligt?
Anna: Vet ni vad det såg ut som? Vet nu hur Färs & Frostas symbol såg ut innan? Som ett träd?
Carolina&Therese: Ja..
Anna: JA, det såg ut så fast med massa blod, HAHAAHA!

Den tjejen är läskig..

 


Kommentarer
Postat av: wanna

Hahahhaah fy fan vad kul du är...Och du är jätte sugen på att få ut en melon väl......

puss ses på jobbet

2010-04-10 @ 07:32:18
URL: http://wannawanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0