9 april 2010




Hrm, gick upp sängen för en stund sen är fortfarande fruktansvärt trött.
Skulle egentligen med min pappa, jimmy, lillebror & håkan och fiska idag, men sen kom jag på lagom i tid att jag hade jobb idag, 12.00-15.00!

Det hade faktiskt varit roligt att följa med eftersom att jag bara fått upp någon ynka sill i mina dar, såna vill man inte ens äta. Så varför fiska de egentligen? haha.

Fick vårt nya schema nu som börjar v.21 och 6 veckor framåt, jobbar väldigt mycket eftermiddagar.
Har redan gjort det förra schemat och ska jag vara ärlig så är jag inte en morgonmänniska men jag stiger hellre upp tidigt på morgonen och jobbar och slutar till eftermiddagen istället, så kan man ändå få någonting ut av dagen.
Så jag ska se med chefen idag om man kanske kunde ändra någon tid, eftersom att jag ska hoppa över till Mode tills dess så ska det inte behöva vara några problem egentligen eftersom att vi får leveranser osv..

Japp, så var det med det.
Ha en bra dag allesammans så ska jag gå och vika en bunte tvätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0