4 april 2010

Oj vad det regnar i Ystad.

Igår var som sagt Emelie här på besök, försöka komma på något roligt tema till inflyttningsfesten.
Slutade väl med att vi har några alternativ.

  • Disco
  • Hollywood
  • Sagor
  • Film i största allmänhet
Vad säger ni? Eller har ni något bättre förslag kanske? :)

Kvällen slutade i alla fall med att jag körde Jimmy och hans vän André in till centrum, fest på gång.
Det var okej ända tills jag skulle sova, herregud!
Jag tror allvarligt talat att det började spöka mitt i natten, knarra och sånt. Usch!
Chilli låg jättesött bredvid mig och sov, plötsligt så reser hon sig upp bara sådär och kolla ut genom sovrumsdörren.
Eh, läskigt? Sms;a Jimmy dirket - KOM HEM! haha
För vet ni vad? Vi har kyrkogården precis bredvid oss! "/




Vet någon något kul som händer idag? Vill ha något att göra, har en känsla av att det kommer infinna sig pojkar i lägenheten idag igen och spela..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det kanske är farmor som är och hälsar på dig ;-) Hon ligger begravd där vid er.

2010-04-04 @ 10:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0