30 april 2010

Ohh, jag sover nog jävligt konstigt om nätterna, hade världens sjukaste drömmar inatt också. Jobbade på Åhléns i början och jag stod i kassan, sen kom det så jäkla mycket folk och ingen av de andra anställda brydde sig så jag fick stå där helt själv och datorerna fittade sig och kunderna fittade sig och åh,. sen förvandlades alla kunder till enbart män/killar som var helt besatta av mig och ville typ döda mig? Fråga mig inte varför men så var det. Sen blev hela Åhléns en fet fest, och huset brevid hade också fest och helt plötsligt springer massa aliens ut därifrån och alla vi får panik (plötsligt var killarna inte så farliga längre) så jag springer upp till takvåningen (finns det en sån?) sen slår och sparkar jag alla inkräktare. Sen vinner jag striden, jag är nöjd och jag vaknar!

Någonting är fel.. Brukar aldrig drömma saker som jag kommer ihåg och det har jag gjort nu 3 nätter i rad. Jag är dock väldigt tacksam att det inte är några mardrömmar som man vaknar till med andan i halsen.

I VILKET FALL SOM HELST! Ikväll är det Valborg och masssa maj-bål ska tändas inför kvällen. Jag vet fortfarande inte vart jag ska ta vägen. Är det ingen som har lust att fira med mig? Många ska ner till saltan har jag hört så hamnar kanske där. Men vi får se, vill så gärna att Jimmy också ska kunna festa, men acknej!!

NU ska jag göra mig en god frukost, sätta mig framför tv;n och tänka ut något bra. Emelie ville dra med mig till Lund idag. Ska se om hon fortfarande är sugen, är inte så bra väder men det kan väl kvitta. Bättre att gå omkring än att sitta här och ruttna! UPP OCH HOPPA MED ER NU!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0