3 april 2010

Gud vad jag har sovit gott inatt, jimmy & hans kompisar sitter fortfarande och spelar tv-spel ;P
Det ser ut som att det blir strålande solsken här i Ystad idag, så himla skönt.
Emelie kommer hit idag och hälsar på mig, roligt - har inte träffat henne på ett tag igen.

Chilli lever som fisken i vattnet, hon har inga problem med att vara här så det är jätteskönt, och eftersom vi bestämt att vi ska ha Chilli som innekatt hela tiden (tåget åker förbi här en gång i halvtimmen, så det känns lite riskabellt) så ska hon få ett katträd av snälla Agneta (Jimmy's mamma)
Så det kommer säkert bli bra.

Det hade varit rätt härligt att ta ut utemöblerna idag för att sitta och sola sig (med kläderna på),
men vi får nog allt vänta på att de lagt plattor så det inte blir allt för jobbigt att flytta allt när det väl är dags.

Idag ska jag dekorera med allt diverse som står i fönsterna fortfarande.
Jag är så så så så glad att vi tog ett skrivbord istället för en bäddsoffa. Massa saker åkte in här direkt som jag inte vetat var det skulle vara annars. Pärmar, pennor, kuvert, papper, brev m.m så det är kanon. Är nöjd!

Igår satt jag och pillade med en pärm eftersom vi hittat massa manualer i hela lägenheten. I kyl & frys, tvättmaskin, diskmaskin, torktumlare, damsugare, handdammsugare, mixer och så vidare. Den blev sjukt tjock ;O





Sen var jag tvungen att ta en bild på pojkarna när dom "lan-spelar" ser helt sjukt ut om ni frågar mig!
Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0