3 april 2010

Äntligen, nu hänger och ligger kläderna på plats. Tog aslång tid men bra blev det.
Så sjukt skönt att ha stora garderober. I den förra delade jag och Jimmy på två stycken, en med hängande kläder och en med liggande. Hrm.. hittade en massa kläder intryckta i hörnen när vi skulle "flytta" tills hans föräldrar som jag inte ens visste att jag hade där. Lustigt!

Här har vi, 4 garderober, 1 klädkammare + en byrå!
Det kallar jag lagom. I den fjärde garderoben kommer inte vara någonting i merän saker kanske.
Får allt ta och köpa mer kläder att fylla ut med, hehe!
---
NEJ THERESE; du måste spara pengar. Mmm













Jag hittade denna söta klänningen som jag köpte i Thailand i Januari. Den är så himla fin på och jättehärligt skön. Längtar tills det blir lite varmare så jag kan ha på mig den igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0