3 april 2010

Jag la mig i sängen för cirkus en timme sen och somnade direkt, vaknade inte förräns Jimmy kom tillbaka och kittla mig under foten, hur irriterad blir man inte då? :P
Var megamega sugen på scones innan till frukost och jag lovade gossarna detta. Sen blev jag lagom glad när jag kom på att ugnen måste vara igång en timme innan användning på 200 grader. Sällan jag väntar på frukosten så länge, så det blev rostade mackor med diverse pålägg på.
Jag funderar när jag ska ha inflyttningsfest här, har  dock lovat att Jimmy ska få bjuda sina vänner innan mig (A) får prata med han senare om detta. Det är lite trist att vi inte kan ha alla här samtidigt, men det hade alltså blivit sjukt många här på en gång och sittplatser till alla? Njaa.. Blir nog lite svårare.
Jag & Jimmy var nere vid stranden en dag och kollade hur det såg ut, om det är värt att ligga där när det är sommar. Och faktiskt, det var jättefint, eller som en strand ska se ut i alla fall. Sen såg jag att där var en stor grillplats med stockar och så runtom, mysigt. Standfester eller vad?
Avslutningsvis måste jag berätta att jag diskade med diskmaskinen för första gången igår.
A HELLELUJAH MOMENT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0