29 april 2010

Jag har så förbannat ont i nacken, har sovit skitkonstigt och drömt 100 olika drömmar under hela natten som var riktigt knasiga. Och igårnatt så berättade Jimmy för mig på morgonen att jag hade legat och joggat/sprungit i sängen - drömmde faktiskt om exorcisten så det är rätt så förståligt.

Dagen idag ser väldigt väldigt tom ut, förhoppningsvis så fylls den utav massa äventyr. Idag är Jimmy också ledig vilket jag tackar gud för, längesen vi var lediga samtidigt. Det är valborg i helgen, hur ska denna firas? Har fortfarande inte kommit på någonting, och jimmy jobbar hela helgen så för hans del blir det nog inte mycket festande om han inte ljuger för mig :) Vill fira med min baby ju.

Jimmy sover fortfarande, jag tänkte att jag kanske skulle göra honom lite frukost på sängen som omväxling. Låter inte det rätt så gulligt? JOO, ska börja dirket med att koka lite ägg minsann. Många kramar / Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0