28 april 2010

En solig dag har väntat utanför dörren hela dagen, och Jimmy's vänner tittade förbi en runda för att grilla lite gott och umgås vid 1 tiden. Där ute sitter jag i stekande sol, ingen blåst och dricker en ljuvligt god cider. Grillen tänds och klockan blir kvart i två. Oj, då minsann ringer det på mobilen att det är dags att jobba. Var tvungen att ställa alarm annars hade jag nog kommit ganska så försent må jag tro. Väldigt irriterande eftersom att det luktade så satans gott med grillat kött och potatissallad. Ooooh, det tog emot att jobba idag måste jag få säga. Förstår ni mig?

På jobbet så har vi fått en trevlig liten besökare som ser ut som en bebis i huvudet och är sisådär runt 30-40. Han har börjat hota personalen bl.a. mig och min kollega Anna och varit otrevlig och ställt privata frågor till en annan som står på Media. Han börjar bli lite läskig nu så nästa gång han kommer in ska vi vara en hel patrull och höra och se vad han säger sen blir det en och annan anmälning tror jag minsann.

Nu ikväll blir det bara slappt, är ledig tors, fre, lör och sön. Långledigt, härligt. För nästa vecka är det fullt ös hela tiden. Jobbar varje dag då vilket är ganska så ovanligt och på tis blir det inventering på Åhléns, yeeej! Ska faktiskt bli ganska så okej eftersom att då har man och göra hela hela hela tiden och det bjuds på god mat. HIHI!

Nu ska pajen in i ugnen sen blir det att mumsa på det. Ha en trevlig kväll gott folk och ta hand om er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0