27 april 2010

Idag har jag sovit mega mega länge, jätteskönt! Det är ganska trisst väder idag faktiskt, vill egentligen ut och gå men känns som att jag kommer bli mer förkyld än vad jag redan är då. Märkte det inatt att jag knappt kunde andas.

Nu sitter jag här och kolla på puzzel faktiskt, tänkte beställa hem ett - är ju så pillig av mig. Köpte ett puzzel på marknaden förra året, superfint. När jag skulle lägga den sista biten så var den borta, härligt. Så det blev att slänga den. Egentligen är det inte så konstigt eftersom att det tog mig säkert minst 2 månader att bli klar och Jimmy hade haft fester undertiden de var på bordet såå.. haha!

Jag har några alternativ så ni kan väl vara snälla och skriva vilket jag borde beställa hem när ni ändå är inne och läser :) Alla puzzel är kopierade från http://www.pusselbutiken.se - och dessa är på 1000 bitar.















Jag ska klistra upp den sen när den är klar, så det ska vara som en tavla.
Let me know what you think!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0