25 april 2010

Godmorgon gott folk!

Igår kom min kära bror hit, vi kollade på film sen spenderade han natten här. Han ska övningsköra för första gången säger han, med pappa. Undra hur det kommer att gå, jag minns själv hur klantig och icke duktig jag var. Har ni någongång fått igång bilen och haft den i trean? Hrm.. nej inte jag heller, men den första gången jag skulle så hände något magiskt och jag kunde. Nu finns det inte en chans i världen att jag skulle kunna det. Är ju landets bästa bilförare ;) !!

Dagen ser ut som så att jag ska iväg och jobba 12.15 till 16.00 BRA O.B det gillas. Sen blir det grillning här med flintastek, pommes och beasås. Hur gott som helst. Det ser ut som en lovande dag för sol och värme, hoppas bara att det håller i sig så att vi slipper sitta inne. Hade varit lite tråkigt tycker jag.

Christian kom med mina roller igår, jätteroligt - hur gamla som helst, har för mig att jag fick dom när jag var typ 10 år? Men ja, de passar fortfarande lite sjukt. Tror de var en aning förstora för mig när jag fick dem alltså, hehe! Men här ska det rullas till svarte och tillbaka många många gånger.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning, för övrigt så sitter lillebror och äter glass till frukost, KUL FÖR HAN!




Många kramar, / Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0