2 april 2010

Skämta inte om jag är trött

Känns som att jag har sovit jättelänge men ändå är jag övertrött.
Fick hit allt igår i lägenheten, bjöd till & med hit både familjen Nilsson och Hansen så Pizza.
Har dock fortfarande många många lådor kvar som ska packas upp så småningom.
Ska försöka göra så mycket jag bara kan idag.

Vi har en jätterolig postlåda som liknar en box som har en nyckel.
Och igår fick vi redan post, ett lycka till kort och en räkning ;@
Ska ta bilder under dagen det lovar jag, så kan jag lägga ut de här så ni kan kolla så fint vi bor.
Hittade nämligen inte kameran förrän igårkväll i en låda när jag var som tröttast, så.

Jag & Jimmy fick en inflyttningspresent av familjen Nilsson.
En dammsugare, UNDERBART!
Blev jätteglad för den, de har en likadan hemma eftersom att jag valde den till dem.
Så jag är nöjd, den går som en spinnande katt!
Ska ta och dansa med den lite över golvet idag så det blir lite rent här :)
Tack så mycket mamma och pappa!





Återkommer på bloggen lite senare idag.

Blev ni lurade igår? ;)

Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Kikar in och önskar dej Glad Påsk och en trevlig helg =)



Kram Savefors♥

2010-04-02 @ 11:07:33
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0