2 april 2010



MÅSTE IVÄG OCH HANDLA, BEHÖVER MAT!
ingen glad therese utan ett fullt kylskåp.


Ikväll kommer några vänner till Jimmy på besök och ska spela lite tv-spel. Jättetråkigt?
Jag ska då ta itu med alla lösa papper som man hittat i lägenheten som ska sättas in i en ordentlig pärm.
Sen ska jag ta itu med mina kläder som fortfarande ligger som en stor jättehög på sängen.
Men det är så tråkigt att vika ALLA sina kläder och sen hitta en väldigt bra plats till mina godsaker.

Jag känner ändå att jag har fått någonting ut av dagen, har både fått undan alla flyttlådor, slängs tonvis med skräp, dammsugat och mer blir det.

Jag var så dum innan idag, jag skulle som sagt sätt upp nyckelskåpet på en plats som jag tyckte var väldigt bra. Jag ritar och mäter och ska sätta spiken i väggen. Men ojsan, det var visst en betongvägg och jag kunde inte slå i spiken om jag ville ha mina fingrar och händer kvar. Så jag lät det vara. Jätteirriterande eftersom det första hålet i lägenheten inte skulle vara där för syns skull.
Jag satte istället upp det på ett annat ställe som Jimmy ändå tyckte var bättre, sen får vi se om han kan slå i spiken så vi kan hänga en liten minitavla där. Sådär kan det ju inte se ut!

Jaja, jag vaknar kanske klokare imorgon och knackar på väggar innan jag bestämmer mig för någonting..
Ha en trevlig kväll


Hur bytar jag teckensnitt på bloggen? är dålig på dehär med layout och grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0