2 april 2010

Allt är på plats, i alla fall preliminärt. Saknas bara att tavlor ska upp & lampor.
Men jag känner att jag överlämnar det till Jimmy!
Satte upp vårat nyckelskåp helt själv, stålt! ;)

Lite stökiga bilder från lägenheten kommer här:



Tv-rummet



Tv-rummet



Altan



Sovrummet
En aning stökigt, men skulle dammsuga så det fick åka upp där sålänge.
Jätteskön säng måste jag få säga, sov som en prinsessa inatt!
HÄRLIGT!



Hallen



Köket



Köket



Köket



Toaletten



Toalett



Klädkammare



Datarum/Chillirum



Söt fönsterdekoration. Köpt på Åhléns :)



Så nu har ni fått se lite av lägenheten, ska fixa och hålla på mycket mer.
Kommer kanske inte se ut såhär om några dagar.
Men det får ni se när ni kommer och hälsar på! :)

Nu ska jag ut på den soliga altanen som inte är klar än p.g.a. lång vinter. Men platsen är klar så ska ut och ta en nypa frisk luft.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: emilia, Au pair i Los Altos, California

Ser stiligt ut :)

2010-04-02 @ 19:01:24
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vad fint det blev! :) Lycka till med allting nu. Jag är jätteavundsjuk!

2010-04-03 @ 07:35:02
Postat av: Suzette

Vad fin er lägenhet är :)

2010-04-04 @ 11:39:36
URL: http://suzette.blogg.se/
Postat av: Johanna Berggren

ooooh vad FINT! :D

2010-04-05 @ 10:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0