19 april 2010

Måndag igen, härligt! Det betyder jobb. Börjar inte förräns halv ett så är det varje måndag, men det är ändå rätt så härligt för då kan man sova ut ordentligt efter helgen! Försöker hitta någonstans att ladda hem Microsoft word 2007 så jag kan renskriva mitt CV. Hittade någonting nu så får se om det funkar.

Igår vad som sagt min familj här och Jan, fick trevliga inflyttningsblommor av båda :)





Sådär. Nu ska jag gå coh vika tvätt, gå ut på altanen och kolla vädert, tömma diskmaskinen och slutligen göra mig iordning för hard work work!

Kommentarer
Postat av: Suzette

Snygg utsikt ni har genom fönstret ;)

2010-04-20 @ 21:52:58
URL: http://suzette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0